1. Maj, 2017Newsy
article-image

30 kwietnia nad ranem o godz. 3.30 odjechał z Debrzna autokar z grupą pielgrzymów, którzy udają się do Wilna. Przedstawiamy kronikę trwającej wyprawy.

Dzień 1 Niedziela 30.04.2017 r.

Pierwszy dzień naszej wyprawy to przędze wszystkim podróż w kierunku Wilna, gdzie oczekuje na nas hotel, w którym zatrzymamy się na kolejne 3 noce. O godz. 8.00 dojechaliśmy do Gietrzwałdu. Sanktuarium Matki Bożej Gietrzwałdzkiej związane jest z objawieniami, które jako jedyne objawienia Matki Bożej w Polsce zostały zatwierdzone. Następnie udaliśmy się do Śwwiętej Lipki, dzie zwiedzuliśmy Sanktuaruum i wysłuchaliśmy koncertu organów. Po południu udaliśmy się w dalszą drogę z zatrzymaniem na obiad. wieczorem dotarliśmy do Wilna i zakwaterowaliśmy się w hotelu EuropaCity.

Dzień 2 Poniedziałek 01.05.2017 r

Dziś zwiedzanie Wilna i Msza św. W Ostrej Bramie, ale najpierw przejazd autobusem…

Cmentarz Na Rosie

Dzień 3 Wtorek 02.05.2017 r.

Dzień dzisiejszy związany bul z Siostrą Faustyną i obrazem Jezusa Miłosiernego. To także czas spędzony w Trokach, kibiny i rejs po jeziorze. Rozpoczęliśmy na Górze Trzech Krzyży od pięknej panoramy Wilna.

Dzień 4 Środa 03.05.2017 r.

Ostatni, czwarty dzień wyjazdu. Dziś po śniadaniu wracamy do  Polski. Zatrzymamy się w Sokółce, gdzie będzie Msza św w Sanktuarium Cudu Eucharystycznego. W późnych godzinach wieczornych wrócimy do Polski.